Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Melni Life
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



KAWAN MAKAN KAWAN
Wednesday, 24 July 2013 | 0 comments
Assalammualaikum . Hye !!! Yess melni muncul again dalam dunia blog . Miss my blog too MUCH !! 
KAWAN MAKAN KAWAN ? errr dah kebuloq sangat dah ke kawan dimakan nyaa :O
bila lah benda ni habis ? 
Tolong lah buka mata kita ni . Kawan tu penting sangat . SESANGAT . 
Pergi mana-mana pun kawan yang kita ajak . tapi kenapa still nak kena buat jahat dengan kawan ?
Tolong bersyukur selagi kawan tu ada , nanti dah tak ada kita yang mencari.
Simpan rahsia dia . dia terlampau percaya sangat dekat kita , tu yang dia cerita.
BUT 
kita sebagai kawan tolong jangan hilang kepercayaan tu dekat dia .
sekali korang buat berjuta kali dia tak percaya . 


#thisposttakdekenamengenadengansesiapa



Older Post | Newer Post